Detta börjar bli liite trist..

Nu har jag börjat längta till min lägenhet.. Visst, det är okej att bo så här när man vet att det inte är under en längre period. Och nu är det faktiskt bara tre veckor kvar. =)

Förra veckan då jag börjat andats ut över att det bara var halva tiden kvar så fick jag ett oroväckande samtal...
Det var ett sprinklersystem som hade gått sönder där mina grejer förvaras! =O
Turen var den att det inte var så farligt ändå, var där och kollade det igår och då var det bara en eller två kartonger som blivit blöta! Vilket var skönt att få veta!

Nu hoppas jag bara på att allt flyter på som det ska å dessa tre veckor som är kvar går fort! Pratade med stångåstaden idag så då frågade jag om det skulle bli några förseningar eller nåt sånt, men det skulle det inte bli sa han, eftersom allt blir försenat då. De har ju 4 trappuppgångar efter min så det måste ju flyta på. Imorse såg jag att garderober anlände så antar att det går framåt.

Börjar blii såå nyfiken på att få se hur det ser ut och hur det kommer se ut när jag får flytta tillbaka!
Frågorna är ju några, Hur kommer mina val se ut? Blir det snyggt? Hur blir badrummet? Kommer jag hitta nån snygg soffa? Å kommer det finnas det jag vill ha från Ikea? m.m.... Men jaja, det blir nog bra hoppas jag!

Nu är det dags att lägga sig så man kommer upp imorrn. Sen är det helg, ska bli kul å se vad den har att erbjuda! =) Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0