Tiden går fort..

Tjoho!

Nu är det tre veckor sen jag flyttade in i "lådan"..
Tiden bara försvinner, nu är det knappt fem veckor kvar. =)
Längtar tills jag får komma till lägenheten å se hur det ser ut, köpa lite nya möbler och fixa iordning! Uppackningen är väl inget jag direkt ser fram emot men mycket annat är ju positivt! =) Nåt jag verkligen LÄNGTAR efter är MIN SÄNG!! Sängen här är ju inte den bekvämaste.. Har fått ont i ena axeln vilket jag tror har med sängen att göra. Och sen duschen, är väl inget att hurra för heller.. Ganska tajt, men det är ju ändå bra att det finns så man slipper gå nån annanstans för att duscha.

Men som sagt, längtar!!

Längtar även till den här jävla förkylningen går över.. Har varit förkyld i mer än en månad nu, till och från.. Sjukt irriterande. Fast de senaste dagarna har varit extremt jobbiga. Världens hosta, huvudvärk, feber å snorig som bara den.. Tror jag tömt 3 näsdukspaket bara idag.. Kan det aldrig ta slut?? Smak och lukt sinnet är inte vad det borde heller. Inget smakar nåt.. Känns då väldigt lyckat att sitta här å unna sig lite läsk och ostbågar till filmen nu. Men hoppas det blir bättre snart, är såå trött på detta nu.

Nu ska jag se klart på filmen sen är det bäst att försöka sova eftersom klockan ringer 5 imorrn.. Alltid lika kul! Å detta kommer hända 3 gånger denna vecka. Så blir att lägga sig tidigt hela veckan!

Men skriver en annan dag! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0