En liten chock för de som inte förväntar sig nån uppdatering =P

Hehe, nu är jag här igen! Har tänkt i flera dagar att jag ska skriva men har inte blivit av.
Det har varit lite mycket, men nu har det lugnat sig.

Som jag nämnt tidigare så skulle de ju börja med stambytet nu, så den 31 januari börja de med lägenheterna. Men kan ju säga att det varit rätt rörigt innan. Eftersom den 10e kom de med kartonger å så var det bara att börja packa. Det var inte många dagar från den 10e till typ den 28e som det gjordes annat än att packa efter jobbet. Det blev nog närmare 40 kartonger med saker, trots att jag har rensat massor! Har även skänkt bort lite möbler som bäddsoffan, tvbänkar, datastolen, stolar, kläder å små grejer! Kastade även den andra soffan, så blir att köpa lite nytt sen när det väl blir återflytt till lägenheten! =) Ska bli kul å shoppa det sen! Haha! =)

Men dit är det ju ett tag kvar. Har bott i "lådan" som jag kallar den, men det är som en liten ministuga på 18 kvadrat men har faktiskt fått erkänna för mig själv att det faktiskt är rätt mysigt här. =P Sen kanske inte sängen är den skönaste att sova i och köksstolarna inte är de skönaste att sitta å glo på tv i, men man kan inte få allt. Huvudsaken är faktiskt att helheten duger, och att det inte är för någon längre period! Det går att uthärda i två månader. Det som oxå är skönt och mycket bra är att katterna och Emil har anpassat sig väldigt bra. Var väldigt orolig för katterna men det har funkat kanon! =) Men det är ju tur att man har ett jobb att gå till varje dag, hade nog blivit idiot om man skulle sitta här hela dagarna, det räcker gott å väl med att göra på helger. Vardagskvällarna gör man ju vanligtvis inte så mycket ändå.

Ni som läser vet nu iallafall att jag har det bra i min lilla låda! =P Jag finns i den större delen av min lediga tid! =)
Nu ska jag ta en sväng med Emil å sen blir det en tur i duschen och så ner i sängen å läsa lite bok! Så kanske man somnar lite tidigt ikväll, eller iallafall tidigare än föregående kvällar! Haha!

Tjohej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0