Titta titta, nu är jag här igen!! =P

Nu äntligen har jag tagit mig tid att skriva lite här! =P
Har fått vissa klagomål om att jag är så dålig på att skriva, men det stämmer ju dessvärre. =P
Det har hänt en del sen sist och tänker inte ta upp det, men kan nämna lite om det senaste som hänt! =)
I fredags så var jag, Erika och Isabella på Ladies Night! Vilket var jätte skoj! =) Så det måste ju göras om nästa år igen! =D
Nu är man då månadsanställd så det känns gött, med betald semester å jobb varje dag! =)
Hihi!
I helgen blir det ULLARED!! =) Såå skoj! Blir SHOPPA SHOPPA å lite mer SHOPPA!! =D=D=D
Erika, Isabella och jag ska dit! Hoppas det finns massor man vill ha! =)
Så nu hoppas jag att torsdag och fredag kan gå fort! =)
Nu du Erika har du nåt att läsa =P

Kommentarer
Postat av: Elin (Zacko & Dexie)

Wow! Redan? ;O ;P

2010-09-30 @ 17:50:13
URL: http://zackoochdexie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0