Fullt upp hela helgen!!

Nu har det inte gått så länge sen jag var här faktiskt!
Nu är denna helg till ända oxå, den har bara försvunnit. Men, hmm.. Kan ju vara för att det inte varit speciellt lugnt nångång under helgen. I fredags så åkte jag till Erika och Jontes nya lägenhet direkt efter jobbet. De var och packade upp lite och sen så åkte vi till det gamla stället för att börja packa. Vi hann med mycket innan läggdags och sen så var det upp tidigt i lördags och fixa det sista innan vi började lasta. Det gick rätt fort, vi hade ett bra tempo när vi väl kom igång, var  lite segt att vänta på att släpen skulle komma bara, men sen gick det undan!
När jag kom hem från Erika igår så blev det en dusch (va ju bara LITE varmt igår!) och sen kom Madde en sväng och ville ha lite musik till mobilen. Sen följde jag och Emil med henne hem och var social med moster, bumpe m.fl.
Sen var det bara hem och sova!
Idag har jag städat och tvättat på förmiddagen och sen så bar det av till pappa för att sedan åka till skeda kyrka, för att vara med på Elins konfirmation. Men gudstjänsten var ju värsta träningspasset =P "Prästen: Nu får ni stå upp!" sen två min senare när den delen av gudstjänsen var klar så fick vi sitta ner. Sen UPP, NER, UPP, NER och så vidare!
Undrar om prästen var rädd att vi skulle somna eller nåt sånt?? Så hon kanske ville vara på säkra sidan?? =P
Jag kom på varför jag inte går till kyrkan speciellt ofta iallafall, det är lite lätt långdraget, så det blir rätt segt!
Men konfirmanderna var jätte duktiga! =) Efter kyrkan så blev det mat hemma hos pappa, mycket trevligt. Kul att träffa alla igen, var ju ett tag sen eftersom jag varit lite upptagen på senare tid.
Sen jag kom hem så har jag tagit det lugnt. Första gången på typ hela helgen!
Imorrn blir det jobb igen då! Fick reda på tidigare i veckan att jag blir kvar på samma ställe fram till semestern! Vilket känns jättebra! =)
Nästa helg får bli lugnare, det ända jag har planerat är hamnfestivalen som är då, som jag tänkt gå på för att kolla om det är nåt att ha! Sen kanske träffa folk man känner =)
Nu blir det att krypa ner i sängen och se klart på wallander och sen blir det att sova!
Hoppas att kroppen känns bättre imorrn när jag ska gå upp! Är lite mör sen vi bar möbler och sånt igår. Och så gjorde jag ju en fin vurpa rätt ner i hallgolvet i förmiddags. Katterna hade race och pladask, så låg jag där på golvet och var förbannad. Funderar på om ett trafikljus skulle funka i hallen?? Men det tror jag inte. De får sina fnatt och har sina race! Jag hoppas då på att jag inte blir inblandad nåt mer!
Aja!! Natti natti nu!!

Kommentarer
Postat av: Erika

Hehe... :)

2010-05-24 @ 13:49:44
URL: http://3rikaS.bloggplatsen.se
Postat av: Erika

UPPDATERA!!!!!!!!

2010-09-19 @ 16:43:33
URL: http://finastepojken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0