Fan så dålig jag är på detta!!

Usch säger jag bara.
Ska det vara så svårt att gå in å skriva några rader ibland?
Tydligen är det visst det, för mig iaf!
Men men.. Nu har jag varit ledig sen i torsdags, som har varit VÄLDIGT SKÖNT!!
Så jag har hunnit med en hel del sen dess.
I torsdags så åkte jag till göteborg och hälsade på min lilla Sofia, och åkte hem i lördags.
Vi slappade mest och bara umgicks, bäst att passa på eftersom man inte ses så ofta =(
Sen när jag kom hem så var det bara att göra sig iordning för att jag skulle på "filosofikväll" (läs fest)
Vilket var skoj! MEN! Aalborg ska jag då inte dricka igen! Blir inge bra, blev aspackad på två shotar Aalborg och typ tre glas vin (Tror inte jag drack mer, hmm). Sen så kanske man ska käka mer än bara frukost när man ska supa?!?!
Jaja, summan av kardemumman var ju iaf att jag var asfull!! Haha, det händer ju inte så ofta och det är ju en jävla tur det, med tanke på hur det hela slutade!! Men det var ju inte bara jag som var, tror nog alla var det som var med, iaf fulla. Man slutar ju inte att förvånas av sig själv kan jag ju bara säga!! Man kanske ska ta det lugnt? =P Kom iaf fram till att jag och en person kanske inte ska parta tillsammans..
Igår tog jag det mest lugnt, gick ut en sväng med Emil och så mötte vi Mia och Molly, så tog sig Emil ett bad i ån och skulle ju självklart jaga de änder han kunde hitta! Så efter det blev det ju ett bad för Emil i badkaret. Vilket behövdes eftersom han skulle klippas idag! =)
Men så söt/ful han blev!! Han ser riktigt rolig ut =P Men det blir skönt för honom när väl värmen kommer och det blir bad i ån, för nu så lär det ju inte ta ett dygn för honom att torka!! Snarare max en timme =P
Måste börja bli bättre på att höra av mig till personer i min närhet! Måste hitta nån balans i det hela! Men nu har det mest varit massa jobb och har inte hunnit med så mycket annat! Men så ska/kan det ju inte fortsätta, måste ju hitta lite tid till annat än jobb! Som sagt det får bli ändring på det! Ta mig tid för de som betyder nåt och inte ödsla tid på såna som inte förtjänar det, som jag blev varse om häromdagen..
Men men, nu har jag skrivit av mig lite, mer finns men klockan tickar så det är dags att krypa ner i sängen så jag kommer upp när klockan ringer kl 5 imorrn! Känns som att det kan bli en lång dag på jobbet imorrn, slutar tidigt, men kommer vara sååå trött!!
Natti natti!! (Om nån nu läser detta)

Kommentarer
Postat av: EliiinM

Jag läser! ;)

2010-05-18 @ 17:34:03
URL: http://eliiinm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0