Redan tillbaka =P

Nu är jag redan tillbaka igen!

HAHA! =P

Idag har det mest blivit att slappa, å mysa med Sid och Missie. =)
Och givetvis promenader med emil ute i snön som han gillar så mycket. Helt galen är han!! Funderar ibland på hur gammal han egentligen blev!! Ibland är det VÄLDIGT svårt att tro att han faktiskt är 9 år!!
Men men, han älskar den å jag har tröttnat på den. Vi har faktiskt haft snö i en månad i streck nu, räcker inte det? Det är ju mer än vad vi har haft på hur många år som helst å den kom i tid oxå! Annars har den ju kommit då man vill ha vår! Men som sagt, jag är nöjd med den snö vi haft så lite vår och sommar nu kanske??

Igår var jag och fira kusin Emma och det var trevligt! Var länge sen man umgicks så med moster. Men får bli bättre på att ses, vi har ju så skoj när vi väl gör det! Emil var nog väldigt nöjd med promenaderna då, först gick vi dit, sen fick han följa med på promenad bort till Coop extra med Madde, Emma och Kevin, sen tillbaka till moster och sen hade vi sällskap med Andreas hemåt för han skulle till Ida. Han sov väääldigt gott sen när vi var hemma kan jag ju tala om. När han fått sin mat la han sig på sin dyna å somna!! =P

Jobb hela veckan! Så det är skoj, måste ju tjäna lite pengar!! I fredags var jag å lämna nyckeln på favvo stället för att jag inte behövde den längre, men det var ju lite onödigt såg jag igår när jag kollade kalendern å såg att jag ska dit och jobba på torsdag och fredag. Förhoppningsvis så får jag veckan efter det oxå!! =)

Blir nog rätt skönt med helg efter denna vecka, planerna som fanns verkar ju inte bli av, eftersom jag bara blir ignorerad vilket är något jag inte tycker om överhuvudtaget. Ibland duger jag å allt är jätte positivt å sen duger jag inte alls.. Men det kanske är mitt fel, nåt måste jag ju göra som blir galet.. Men men, det är ju mig vi pratar om, jag kanske ska vara glad att jag duger när andra tycker det.. Men jaja, nog tjatat. Helgen har nog nåt kul att erbjuda!!

Hoppas på att man kommer iväg till gbg nästa månad som jag har tänkt! =) Det är läääänge sen jag var där, så ska bli kul att komma iväg. Har ju inte varit iväg på nåt speciellt förutom kryssningen när jag fyllde. Man blir lite less på att bara vara hemma! Det är skönt, men kul om man kommer hemifrån ett par dagar ibland. Sen i vår så blir det en tripp till sthlm oxå, något jag ser fram emot!! Vi ska ha såå kul då!! =)

Nu är det nog dags att krypa ner i sängen så man kommer upp.. Men är nog tillbaka inom kort =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0