Oops, tog visst lite tid!

Det är väl bäst att uppdatera lite, har ju inte varit här på ett bra tag nu!

Det har inte hänt så jätte mycket sen sist, så det är väl därför man inte har varit här på ett tag!
Emil han trivs bra här, han är helgalen nu när det är massa snö ute, ungefär som han blir när han ska få bada. Men när vi ska bada går det ju bra tills man kommer ner till vattnet. Snön finns ju överallt så då ska man ju vara helgalen hela tiden tycker han!

Jag, Linda, Sofia, Rolf och Bumpe var på kryssning den 10/12, å vi hade Sååå kul!! Det är något som måste göras om! Får hoppas på att det blir en när Sofia fyller i mars.. Sen hade vi fest när vi kom hem från kryssningen, men som 97% av alla mina fester jag har så händer det ju alltid nåt. Så jag fattar inte varför jag ens fortsätter att ha fester?!?!

Jul och Nyår blev bra! Hade lite party hemma på nyårsafton och det var hur trevligt som helst! Vi var inte så många men det kanske var därför det var så trevligt.

Senast jag skrev så hade jag ju inte jobbat nåt, men några dagar efter det så behövde mitt favvo ställe hjälp en dag, men det blev förlängt så från 1 oktober till 23 december så var jag där å jobba! Vilket jag inte blev ledsen för! Men sen dess har det inte blivit nåt jobb. Hoppas på att det blir nåt imorrn! Fast det som är så jobbigt är att de ringer på morgonen å när jag vet om det kvällen innan så kan jag inte sova å så mår jag inte bra pga det. Riktigt jobbigt! Hoppas på att man kanske hinner bli inlasad nu så man kan få en fast tjänst! Å förhoppningsvis på mitt favvo ställe som pool eller nåt sånt, iaf i det området! Men det är väl för mycket att hoppas på kanske..

I februari ska jag försöka ta mig till gbg och hälsa på Sofia och Rolf! Behöver komma bort lite, och har ju inte varit där sen i april förra året! Så nu är det dags tycker jag!

Just nu så bor Carro och Malin här! Så får vi se hur länge de stannar.. Får se om det blir lite prinsessan ikväll. =)


Nu ska jag ta en sväng med doggen, men Ill be back another time (Förhoppningsvis med kortare mellanrum =P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0