Jag vet, jag vet...

Jag vet att jag är så dålig på att skriva här med jämna mellanrum. Men efter att ha kollat Sara´s blogg så är jag inte den ända att vara dålig på att uppdatera! =P
Men när jag var där så kom jag fram till att man kanske ska ta å skriva en sista gång detta år, tror inte att det hinns med imorrn så det är bäst att passa på nu!

Men det har väl inte hänt så mycket sen sist, långviket jag fick tog slut i början av november sen hamna jag på GUL igen =) Så har varit där fram till jul! Dagen innan julafton så hade jag min allra första semesterdag =P Hehe, väldigt nödvändigt att nämna det. =P

Nu under jul har det varit som vanligt, var hos mormor på julafton och så hos pappa på juldagen! Fick mest pengar i julklapp, men oxå vinglas, skärbrädor, örhängen och diverse småsaker!

Men pengar är ju alltid bra för jag köpte mig lite julklappar själv! Som jacka, plånbok, väska, lite kläder å så blev det en ny dator, fast det var bara en liten summa jag betalade när jag förlängde det mobila bredbandet. Fick även med ett nytt modem då, MEN det vill ju inte fungera, det går inte att installera på datorn. Har försökt med allt å pratat med tele2 å så med men det går inte alls. Så ska ta med datorn till Phonehouse å kolla om de kan hjälpa mig med det. Men det får bli efter nyår!

Imorrn är det nyårsafton och då blir det lite party! =) Kvällen börjar tidigt med NyårsMiddag med Sara Elin och Baloo! Ska bli skoj! =) Gäller bara att jag ska hinna med å fixa med allt innan oxå, men det löser sig! =)
Sen får vi se vilka fler som kommer senare på kvällen! Jag tror det blir en toppenkväll iaf! =)

Nu ska jag fylla upp badkaret för ett litet bad, det sista för iår! Får passa på så länge man har badkar, renoveringen (stambytet) startar nu i slutet av januari å efter det så finns det inget badkar hos mig. Men det kan jag överleva, så ofta badar jag ju inte ändå. Men som sagt, nu får man passa på medan man kan! =)

Ha´re bra! =)

Kommentarer
Postat av: Elin

Wow! En stor applåd till dig ;)

2010-12-30 @ 23:14:21
URL: http://zackoochdexie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0