Nu ni..

Tjo!

Nu va det ett bra tag sen jag va här! Har tänkt i flera dagar att jag ska sätta mig här, så nu gäller det!!
Det har hänt en hel del sen senast! Nu när hösten börjat med skolor å så, trodde jag att jag skulle få MASSOR jobb.. Men ack så fel jag hade, än så länge har jag jobbat 1 dag!! Får se om det blir mer denna vecka men det är sånt som märks.

Nu är det ca en månad sen vi var nere i gbg och hämtade hem Emil!! =) Så kul att ha honom här. Är mycket mer låst nu, men det är ju något jag valt att leva med! OCH! Skulle jag behöva hundvakt nångång så är det troligtvis inga större problem med tanke på att det finns minst 3 som vill sno honom och som tjatar på att de ska va hundvakt nångång..

Dessvärre så händer det ju en del trista saker oxå, lilla Mammo har gått bort! Hon skulle blivit 88 år nu! Men hon har varit dålig länge så har inte träffat henne på flera år. Men det är skönt att veta att hon har det bättre nu!

Måste bara säga som så att den här sommaren har gett massor!! Fått fler vänner och massa roliga minnen! Eller vad säger du Malin?? Prinsessan? =P Bara att du har bott här typ hela sommaren!! Såå skoj!! Längtar till helgen om vi kommer iväg från stan en sväng, skulle vara såå skönt!! Sen födelsedagskryssning!! OJ OJ OJ SÅÅÅ SKOJ VI KOMMER HA!!! =) Vill tacka alla jag träffat i sommar för allt skoj!! =) Fast så finns det ju oxå mindre roliga saker. Sånt som var toppen från början sen så blev det bara pannkaka av allt. Jag börjar bli lite fundersam om det verkligen finns några killar som inte visar sig vara svin?? Jag känner några undantag, så hoppas de fortsätter så! =) Men vissa fattar jag inte hur de ens kan bete sig så som de gör! Ger en falska förhoppningar å sen  puts väck..

Men men! Summan av kardemumman är att det är dags att sova nu, men hoppas verkligen att man kan komma iväg en sväng i helgen, se nåt annat och så! =)

Be back annan dag =P 

Pusspuss på mina älskade vänner <3 Ni vet vilka ni är =)


Kommentarer
Postat av: Linda

Älskar dig med gumman! snart 20 år som vänner =D <33

2009-09-28 @ 00:09:57
Postat av: Carro

Nu såg ja inlägget =) Födelsedagskryssning låter juh inte helt fel, hoppas att ni får en toppen kväll, med många minnen och skratt

2009-09-29 @ 07:32:10
URL: http://[email protected]
Postat av: bjarne

Tja josefine .



Hoppas du hittar rätt kille nu då .

Lider med dej om mormor . KRAM



Ha en bra vecka nu .

2009-09-30 @ 23:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0