Tjolahej!

Sååå skönt!!

Nu är det bara imorrn kvar på jobbet!!
Det har ju inte varit så långa dagar, men det har varit lite slitigt eftersom jag inte somnat tidigt om kvällarna..
Sen är det helg, imorrn kväll blir det bara lugnt, med lite tur har Carro handlat och sånt innan jag kommer hem.
Så får vi se om man får städa imorrn när man kommer hem, tycker inte jag gör annat än att jaga massa dammråttor!
De är överallt!! *SUCK*

Bästa vore om städning å så kan bli klart så fort som möjligt imorrn så kan jag bara ha en slappkväll sen!!
Ska upp skapligt på lördag för att hinna ta en promenad innan frukost, så jag har det avklarat. För sen är det ju party på kvällen! Blir nog kul hoppas jag, fick lite bad feelings förut.. Men jag hoppas på det bästa!

Jag har varit duktig och gått promenad varje kväll denna vecka, till drottningbron och sen tillbaka, en lagom lång promenad i rask takt.. Ska ge mig ut en sväng sen.. Så skönt att komma ut å röra på sig!! =)


Nu är det dags att göra nåt, annars så somnar jag!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får inte gå ut själv på kvällarna! :O

2009-05-29 @ 10:47:09
Postat av: Josefine

Får jag visst!

2009-05-29 @ 22:10:49
URL: http://josama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0