Nu är denna helg över oxå!!

Nu är jag såå seg!

Somnade efter kl 5 imorse, och sen när jag vaknade var det bara att sätta fart med städningen!!
Festen igår blev lyckad, jag hade kul. Det tråkiga vara att nån puttade till vitrinskåpet vilket medförde att det var glas som gick sönder. Turen var att Bumpe stod precis där så det åkte inte i golvet, för då hade ännu mer gått sönder.. Även min docka som stod på skåpet gick benet sönder på, väldigt trist eftersom jag fick den på min 1-års dag..

Men som sagt, helheten var bra!!

Var och kollade på lägenheten mamma å de ska flytta till, har ju sett den innan, men den är ju bara såå fin! Tror den kommer bli kanon!! =)

Imorrn får vi se om det blir nåt jobb.. Annars så blir det att tvätta..


Hade egentligen massor att skriva men det får bli en annan dag.. Ska ta å vara lite social nu med Syster och Malin..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0