WOHO!!

Haha!

Jag har hittat hit igen!! Lite chockerande kanske.. =P
Nu har jag läst mina länkade bloggisars bloggar, varav två hade uppdaterat sen jag var där och två inte.. Å jag som trodde att jag skulle få skäll av dem, men de har inte skrivit på ännu längre än jag..

Men som sagt, det var ett tag sen jag skrev här, men det har väl inte hänt så jätte mycket..
Emil har kommit hit! Den lilla sötnosen!! Han och matte Sofia fick åka lastbli med Bumpe eftersom han ändå var där nere i krokarna.. Så nu har vovven varit här i tre veckor, och han trivs jätte bra! Badar flera gånger i veckan och är ute å leker och mår allmänt toppen!! =)

Malin är fortfarande här! Idag är det exakt fyra veckor sen hon kom hit, och hon vill inte åka hem.. Men vi vill inte bli av med henne heller, så nu är det prat om att vi ska åka till henne och lämna/hämta saker och så åka hit igen.. Får bara hoppas på att det blir så, bilen vi skulle åka med gick lite sönder idag så får hoppas att det löser sig!!

Ikväll är Carro och Malin annanstans, så då är det bara jag och djuren hemma, lite tomt men hade besök förut en stund så då gick tiden lite fortare.. Nu är det dags att krypa isäng, och kolla lite på tv innan man somnar.. Så blir det att gå upp skapligt imorrn så man hinner göra lite här hemma innan de andra kommer hem!! Det är enklare att städa när man är själv!! Då gör man det man ska!!

Nu har jag skrivit för denna gång.. Men med lite tur är jag snart tillbaka igen!! =)

Natti natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0