Äntligen!!

Äntligen säger jag bara!!

Nu har jag pratat med lönekontoret!!
Det är konstigt att man är tvungen att ringa och kolla saker själv, när de säger att de ska ringa upp..
Men iallafall! De timmar som saknades i april kommer jag att få nu den 3 juli! Skönt att veta, trots att jag inte får dem imorrn men det är ju iallafall innan den 27 juli.. Fattar inte varför det ska ta så lång tid för allt.. Men de fattar väl inte att det är jobbigt att inte få de pengar man ska ha.. För de får ju sin lön iaf, hur långsamma de än är..

Nu har jag suttit här vid datorn ett bra tag, för första gången på länge.. Sitter även och funderar på hur jag ska möbla om i vardagsrummet.. Ska få en till soffa, så fler än tre pers kan sitta bekvämt här om man är fler.. Men vet inte riktigt hur jag ska göra.. Får se hur det blir, har till lördag på mig att fundera och planera..

Tänkte börja städa en del nu så man får det fixat, och kanske möbla om lite redan nu =P
Bäst att passa på när man är själv..


Kommer tillbaka inom en snar framtid med lite tur!! =P

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! Allt bra med dej? Hur jobbar du nuförtiden då? Inlasad än? kram

2009-06-28 @ 20:21:16
URL: http://malleliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0