Regnet det bara öser ner...

YAY!! Så kul med regn!!

Eller inte..

Idag har man varit duktig och städat och tvättat!
Fick lite hjälp av Madeleine och Angelica, eftersom de inte hade nåt annat att göra..

Men nu sitter man här själv, som vanligt..

Måste säga att denna sommar har varit toppen, umgåtts massor med syrran Carro för att hon har bott här i väntan på flytten, och Malin som skulle stannat 4 dagar men blev kvar i nästan 7 veckor.. Tror hon har trivts ganska bra här, eftersom hon kommer tillbaka hit i augusti igen.. Nu i veckan flyttade Carro till mamma igen, eftersom lägenheten va klar! Så nu är man själv igen, ganska trist.. Känner sig lite bortglömd ibland, men så kan det va..

Men imorrn kommer Sofia och Rolf med barnen!! Då blir det full rulle igen..
Pratade med Sofia idag, hon hade lite resfeber, hon visste inte vad hon skulle packa å allt verkade vara upp å ner =P Men det blir nog bra imorrn när de kommer.. Får se om rolf ska träna nåt i veckan så ska jag passa på att vara lite duktig jag med å hänga på!! Kan bli spännande =P

Men nu är det dags att krypa ner i sängen, måste vara vaken vid ca 9 imorrn så jag inte missar samtalet jag väntar.. Fast jag brukar ju vakna av telefonen så det är nog ingen fara..

Natti natti!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

då är vi nog gaska bortglömda båda två =)

2009-07-21 @ 10:24:33
URL: http://bejbilicious.blogg.se/
Postat av: Malin

Heeej! ja jag hade det bra :) Japp jag blev det i början på året. Hur många dagar har du kvar? du måste väl snart ha jobbat så pass länge va?? ja absolut att vi kan ta en fika, eller ett glas vin kanske? Kramar

2009-07-22 @ 14:33:49
URL: http://malleliten.blogg.se/
Postat av: Malin

Du får gärna komma hit o städa oxå ;) Ja men absolut! Vad passar dig bäst en veckodag eller typ en lördag å dricka vin? kram

2009-07-27 @ 20:52:42
URL: http://malleliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0