Då var man här igen då!!

Nu har man hittat hit!!
Men man får väl kalla det för sommar uppehåll. Allt annat har ju det, så då kan jag oxå ha det!! =)

Nu är allt tillbaka på den vanliga vardagen igen.. Nästan iaf, jobben har ju inte börjat ramla in ännu, men det blir väl med lite tur nästa vecka.. Men allt folk som har varit här i sommar har åkt hem iaf, så nu börjar man vänja sig vid att vara ensam igen!

Sofia med familj åkte hem i måndags, även Emil.. Så tomt det blev när de åkte.. Speciellt efter Emil.. Han va ju här i två månader så det kändes väldigt tomt!!

Fick ett samtal från Sofia förut, som kommer ändra min vardag en del.. Det var ett STORT beslut att ta men det var inte SVÅRT!! Emil ska bli Linköpingsbo! Jag fick honom av Sofia å de!! Vet inte om man ska skratta eller gråta, av glädje förstås! De har inte samma tid för honom som jag har, och så kan han behöva lite lugn och ro nu när han börjar bli gammal! Sen har han ju möjlighet till att bada och mer långpromenader här, vilket bara är bra för mig!! Då är jag ju TVUNGEN att gå ut =) Så det blir nog bra!

Med lite tur hinner jag få pengar nästa vecka så jag kan åka å hämta honom, med bil förhoppningsvis.. Det är ju inte bara hunden som ska med denna gång.. Så får se om det är nån frivillig som vill med eller inte.. Så surt att man inte har körkort!

Men nu ringde Sofia så nu ska jag prata med henne en stund innan jag ska sova!! 

Natti natti!!

 
I rosa cowboy hatt =P

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! En lördag skulle vara bäst :) hoppas allt är bra med dej! kram

2009-08-14 @ 15:18:52
URL: http://malleliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0